søndag 28. september 2014

Note to myselfe

For noen dager siden mottok jeg det synlige beviset på å ha gjennomført en Gran Fondo på Strava. Prisen på sykkeltrøyen var ikke i det lave prissjiktet, og det tok litt tid før jeg bestemte meg for å bestille i begynnelsen av august. Trøyen kostet 140 $ med frakt som omregnet til norske kroner var rundt 900 NOK. Litt flau ble jeg derfor da jeg mottok et brev fra FedEx i posten for å se en tileggsfaktura på nok 460 kroner. Jeg hadde helt glemt at trøyen ble sendt fra USA og med en pris på over 200 kr måtte det jo betales toll. Dette var ikke i mine tanker da jeg bestilte, selv om jeg jo vet om disse reglene. Ikke akkurat godt bevandret i å bestille på utenlandske nettsider. Trøyen ble derfor meget dyr, og denne må jeg ta godt vare på. My precious :-)

Den hadde jeg ikke tatt med i regnestykket
Fra det negative til det positive. Høstferien er her, og den har startet bra med noen goder resultater på Strava. Det resultatet jeg er mest fornøyd med er Statoilbakken som jeg lørdag 27.september klarte og sette en PR med tiden 3 minutter og 8 sekunder. Over et år siden forrige PR i denne bakken, og forbedringen ble 13 sekunder. Dette segmentet har jeg per dags dato syklet 70 ganger.

En flott 13.plass
Søndag ble det en tur i to av etappene i TDJ med en PR på etappe 3. Blir stadig litt raskere med årene som går enn så lenge. Satser på en fin høstferie med noen sykkelturer før sesongen snart er over.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar