søndag 19. juni 2016

6 timer med broderen på lag

Da har jeg vært med på Hole 12 timers ritt for andre gang. I fjor deltok jeg i sekstimers klassen alene, Dette var jeg ikke helt klar for i år, så det var fint at broder Lars sa seg villig til å bli med på et tomannslag. Planen var å holde et snitt på 20 km/h, men denne planen endret seg fort da jeg var ute på første runde. Runden hadde endret seg ganske mye fra forrige år, og jeg hadde ikke sjanse til å holde hastigheten med mye røtter og høy kroppsvekt.

Klar til innsats

Det viste seg også raskt at det ikke var noen å konkurrere mot i vår egen klasse, og da ikke for at vi var overlegne. Nei her var det bare å jobbe nederst på resultatlisten å jobbe for å fullføre. Kan ikke si at beina var helt med denne dagen, men hadde de vært det hadde det ikke gjort utslag på resultatlisten.

Restitusjonsområdet 

Vi klarte å holde oss gående i 6 timer. Totalt klarte vi 14 runder av 7,1 km i terreng. Broderen tok seks runder mens jeg tok åtte. Vi endte på en tredjeplass i vår klasse som var et sterkt resultat, med tanke på at det var tre lag som stilte til start :-)


Fortsatt blide etter målgang

Resultater i toer lag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar