mandag 1. august 2016

En merkelig sommerferie

Ferien for min del startet rart i år da jeg på årets siste arbeidsdag fikk en telefon fra min mamma om at pappa hadde falt om på gulvet og ikke kunne komme seg opp igjen. Etter at hun fikk ringt 113 ble han kjørt på sykehuset der det ble konstatert at han hadde fått et hjerneslag. Dette var mandag 20. juni, og tiden fra da ble brukt til mange tanker, oppturer og nedturer som endte med at min far gjennom 41 år døde lørdag 16.juli på Jevnaker omsorg og rehabiliteringssenter sytti ni år gammel. Begravelsen fant sted fredag den 22.juli i Jevnaker kirke.

Det er rart å tenke på at jeg ikke lengre har en pappa som er der. Han som alltid har vært der gjennom mitt førtienårige liv. Hjulpet meg med stort og smått gjennom årene. Tok meg med på fisketurer da jeg var liten gutt, var tålmodig med meg gjennom ungdomstiden, og mekket mopeder og biler for meg. Kommet med tips og hjulpet meg selv når jeg er blitt såkalt voksen med leilighet og hus. En god farfar for mine barn helt til det siste. Listen er lang. Hvil i fred og takk for alt gjennom alle år.

Familien Jensen en gang på begynnelsen av åttitallet
Med alt som har skjedd i ferien har det også blitt så som så med mosjon, men noe har det da blitt. Fortsatt to uker igjen av ferien er det også så da satser vi på en god periode.

Familien på tur
Langt fra verdens sterkeste mann









Kongens utsikt












Konsentrert på samling
Her er en liten titt på min lille mosjonstur minutt for minutt så lenge det var strøm på kameraet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar