søndag 23. april 2017

Klubbmesterskap

I helgen er det gjennomført klubbmesterskap i bordtennis. Det startet fredag med showøvelsen minibord der jeg stilte i eliteklassen som selvfølgelig endte med fire tap. Første gang jeg prøver dette så kanskje ikke et uventet resultat.

Fredag var det herrer D og herrer åpen som var klassene jeg hadde mulighet til å stille i. Vant en av kampene i innledende pulje og avanserte til kvartfinale i herrer D. Her møtte jeg Jonas, og selv om jeg vant første sett ble det tap til slutt.

I herrer åpen ble det som forventet ikke et eneste sett til meg, men hadde noen gode ballvekslinger som jeg er fornøyd med.

Selv om resultatet ble 1 seier og 11 tap er dette faktisk en turnering der jeg selv føler jeg klarte å spille opp mot det jeg får til på trening.

Etter påsketurneringen har jeg også over 1000 rankingpoeng som var årets mål.


Alle fire i familien deltok i mesterskapet. Martin med
en tredjeplass i nybegynnerklassen.
Stor aktivitet i hallen med over 40 deltaker





















Søndag ble helgen avsluttet med en tur til Buttentjern. Med litt snø i luften på veien har ikke helt vinteren sluppet taket.

Fortsatt is på tjenet
Turmål med ny turkasse















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar