fredag 30. mars 2018

Skilpaddeskritt

Årets påskecup var min tredje i rekken av påskecuper i Jevnaker bordtennishall. Det betyr vel at jeg ikke kan kalle meg en nybegynner i bordtennis selv om det fortsatt gjøres mange nybegynnerfeil. Turneringen er åpen, som betyr at det er ingen begrensning i rankingpoeng for å melde seg på. Dette fører til at konkurransen for egen del er hard, og at det i de innledende rundene ofte blir noen "slaktkamper". 

Årets innsats startet med at jeg slo den spilleren jeg hadde mål om å slå i den innledende runde. Etter dette ble det to klare tap før jeg møtte en spiller som har en del mer i ranking enn meg. På papiret skulle jeg egentlig tape denne kampen greit på papiret, men det ble faktisk en 3-0 seier til meg. Dette er den beste spilleren jeg har slått i turnering til nå. Klapp på skulderen.

I runde to ble det derfor også tøffe motstandere litt over mitt nivå. Klarte meg bra i første kamp selv om det ble tap. Etter dette klappet jeg litt sammen. Ble sliten både i kropp og hode. Oppsummering bra start og dårlig avslutting på dagen da jeg ikke helt klarte å fulføre.

Totalt sett leverte jeg mitt beste resultat i en åpen turnering i hallen. Babysteps :-)

2016 - 23.plass
2017 - 21.plass
2018 - 14.plass

Glemte å få tatt noen bilder under dagen
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar