fredag 20. desember 2013

Juleferien er her

Da er siste arbeidsdag før juleferien gjennomført. Nå var endelig tiden inne for og virkelig få gått litt på ski som rekreasjon. For en uke siden så det ut som at dette var store muligheter for dette, men den gang ei. Etter min lille skitur forrige lørdag satte mildværet inn som har endt med bare veier eller holke over alt. Skiløypene er borte, og værmeldingene ser ikke lysende ut for den kommende uken. Kanskje kan det være en liten mulighet for å få til noe på Lygnasæter eller Ringkollen hvis en tror på julenissen.

Ingen lovende langtidsvarsel fra yr.no på Jevnaker i jula.

På mandag var også den store dagen da jeg fylte 39 år. Kun et år igjen på trettitallet nå. I den anledning fikk jeg nye ski og skisko i gave av Lene, Jonas og Martin i et spleiseprosjekt med min mamma og pappa. Fortsatt spennende med gaver, og fornøyd med den etter jeg på slutten av forrige sesong ødela mine Madshus ski. Denne gangen ble det et par med Rossignol Zymax ski med Rossignol X6 kombi støvler.

En ski med litt mykere spenn en den jeg har fra før.

Kombisko som gir mulighet for å prøve
skøyting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar