søndag 5. januar 2014

Sykkelrulle

Spinningsykkelen har nå rullet ut døra til fordel for en sykkelrulle. Synes det er forferdelig kjedelig å sitte på spinningsykkelen og se i veggen. Derfor hadde jeg lyst til å prøve en rulle for å se om det er noen forskjell. Handlet en billig TACX Blue Matic rulle på XXL. Bestillingen ble gjort i god tid før jul, men det har nok vært mye og gjøre i julen, for rullen kom først i posten i går, 4.januar.

Store gutter, små gleder
Rullen er nå testet to ganger, og for meg virker den helt grei. Ser at syklister ikke veier i nærheten av så mye som meg da konstruksjonen svikter litt når jeg sitter på den. Spennende og se hvor lenge den holder før den ryker. Merker at det er en annen følelse å bruke denne rullen istedenfor spinningsykkelen. Nå har jeg også mulighet til å ha på sykkelcomputeren som gir litt ekstra motivasjon. Greit å se hvor langt du har syklet på en økt.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar