onsdag 2. april 2014

Årets første sykkeltur hjem fra jobb

Siden jeg og Lene jobber på samme sted kan vi ofte kjøre i samme bil. Det betyr at jeg kan slenge sykkelen på taket og få fraktet den til jobb for så å sykle hjem. Dette passer som regel bra på onsdager, og i dag ble årets første tur hjem gjennomført.

Det er litt over 40 kilometer mellom Bjoneroa skole og
inngangsdøra til huset mitt.
Årets tur ble gjennomført to uker tidligere enn første tur hjem i 2013. For sammenligningens skyld er det morsomt å se hvordan jeg ligger an med formen i år i forhold til i fjor. Dette kan jeg gjøre i Endomondo.

På tidene ser det ut som det er i kneikene jeg har syklet litt raskere
Med en tid som er nesten ni minutter raskere får vi satse på at det er formen som er litt bedre nå, og ikke værforholdene som gjorde meg så mye raskere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar