tirsdag 13. oktober 2015

Bordtennisturnering

Lørdag 10.oktober debuterte jeg som en førti år gammel mann i min første bordtennisturnering etter å ha spilt litt av og på i et år. Her var det bare å legge fra seg all selvhøytidelighet da det jo på forhånd var klart at jeg kom til å tape de fleste kamper mot gutter som såvidt har rundet et tosifret antall år. Turneringen foregikk i Jevnaker bordtennishall med 25 deltakere. Det var en D-ranking turnering som betyr spillere med maks 1599 poeng. Jeg ble satt til 1000 poeng før start som nok er litt for høyt. Etter åtte kamper endte jeg på 19.plass med 6 tap og 2 seire. Tror nok jeg kommer til å prøve meg igjen, for det er gøy å spille bordtennis.

Ikke akkurat den yngste deltakeren

Hederlig beskrivelse av innsatsen på nettsidene til JBTK

Du finner mer om turneringen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar