søndag 25. oktober 2015

Oppgradering

Hvis ikke mannen er god nok er det bare å oppgradere utstyr. Det hjelper sikkert :-)

Etter Jonas begynte å spille bordtennis for et år siden har jeg selv også blitt med på flere og flere treninger. De siste ukene har jeg faktisk deltatt på to treninger i uken. Til nå har jeg arvet utrangert utstyr fra Jonas, men for et par uker siden valgte jeg å bestille mitt eget. For ikke så lenge siden handlet vi ny racket til Jonas hos nettbutikken dandoy-sports som er lokalisert i Belgia. Her hadde vi fått beskjed om hva som skulle handles. For egen del ble valget gjort etter å ha kikket gjennom masse utstyr der valget falt på noe med store rabatter. Med andre ord handlet jeg uten den store kunnskapen.

Nytt og flott utstyr
Det skal være en offensiv racket da det jo i de fleste sammenhenger lønner seg å være offensiv isteden for defensiv :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar