lørdag 5. desember 2015

Debut i kretsmesterskap

I dag ble det debut i kretsmesterskap i bordtennis i en alder av førti år (fortsatt førti selv om det raskt nærmer seg førtien). Var påmeldt i to klasser, men siden jeg var eneste nybegynner født før 1999 ble denne klassen avlyst. Herrer E ble derfor klassen for meg i dag. Dette er klassen for spillere med minst rankingpoeng. Erfaringen fra min første rankingturnering i oktober gjorde at jeg ikke hadde veldig store forhåpninger til et hederlig resultat. Med ni påmeldte spillere ble det innledende puljer med tre spillere i hver pulje. Overrasket meg selv med puljeseier og walkover i kvartfinalen. Semifinalen endte med et stort tap selv om dette er en spiller jeg kan spille jevnt med på gode dager. Pytt pytt godt fornøyd med dagen. Fikk jo min første pokal på over tretti år :-)

Jonas og Martin var også i full sving i dag. Martin vant klassen for niåringer og Jonas dro med seg tre pokaler hjem. Tipp topp lørdag.


Spilt fast stort sett hver uke siden i sommer nå, og synes det er moro. Håper jo også at jeg blir litt bedre jo mer jeg får spilt. Da har jeg både fått debutert i sykkelritt og bordtennisturnering i 2015. Har man ikke råd til sportsbil får dette bli min førtiårskrise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar