torsdag 5. mai 2016

TOTEN RUNDT - Trim tråkk 2016

Da har jeg gjennomført mitt andre trim tråkk etter jeg ble kjent med det via min bror i 2015. Det var meningen at han også skulle være med meg i år, men frafall ble meldt slik at han ikke ble med. Heldigvis har vi fått motivert Jonas til å bli med slik at jeg ikke måtte reise alene. Så i år ble det landeveissyklene som ble med på trimmen siden dette er den beste sykkelen for Jonas.

Køen var lang ved påmeldingstedet på Raufoss, og det tok litt tid før vi fikk startnummer og startkort. Men med godt humør og fint vær tok vi det med et smil. Første del fra Raufoss til Gjøvik er lett slik at det ikke ble noen pause der, men kun stempling. Neste del ble litt tyngre og jeg måtte avpasse farten min slik at Jonas hang på. Bakken ved Kapp gikk greit og den tok Jonas fint selv om han syntes den var litt lang. Godt det ikke var langt til Lena ungdomsskole etter dette, for nå var det tid for pause med litt energipåfyll.

Selfie til instagram må man jo ha


Klar for litt påfylling av energi ved Lena


















Etter en god pause med rød cola, pølse og en sjokolade var det den siste biten på to mil som gjenstod. Her ble det motvind i starten, men det ble litt ekstra motiverende å passere mange syklister på veien. Med slak nedoverbakke fra Reinsvoll og inn ble det en fin avslutting av turen og Jonas var veldig fornøyd. Har nesten lovet meg å bli med neste år også.

Takk for årets tur, og satser på å returnere neste år.


To sykler som er ferdig med tur
To gutter som er ferdig med tur







Årets belønning i form av metall
Årets belønning i form av for






Bevis med stempel for gjennomføring av årets trim tråkk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar