onsdag 12. mars 2014

Tusen forbrente hamburgere :-)


Hvor mye aktivitet skal til for å forbrenne et-tusen hamburgere i følge treningsappen Endomondo. Her er svaret:


Mangler litt på å komme rundt jorden ennå.

Januar 2012 registrerte jeg min første skitur på Endomondo. På litt over to år har jeg da klart å forbrenne tusen hamburgere som Endomondo beregner til 540 kalorier per stykk.

Totalt har jeg registrert 38567 minutter med aktivitet i denne perioden som igjen tilsier at jeg forbrenner en burger etter 38 minutter og 30 sekunder med aktivitet. (i følge Endomondo).

Med rundt regnet 800 dager siden jeg startet tilsier det at jeg i gjennomsnitt har forbrent 1,25 hamburgere hver dag i løpet av perioden. Dette tror jeg ikke helt på da jeg ikke er spesielt mye mindre nå enn for to år siden :-)

Sprekere er jeg blitt da, tror jeg.

Her er et visuelt bilde av hamburgerne:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar