onsdag 23. juli 2014

Noen nye Strava segmenter i varmen

Det er for tiden meget varmt her på Jevnaker, og sykling midt på dagen kan være et risikoprosjekt. Av den grunn la jeg ikke ut på dagens økt før klokken ble ni på kvelden. Sjeldent jeg er ute så sent på sykkelen, og selv på denne tiden av døgnet var temperaturen nærmere tretti enn tjue på gradestokken. Siden det var varmt ble det bare en tur rundt på Jevnaker, og i den anledning har jeg nå laget noen nye segmenter på Srava. Synes jo det er morsomt å ha noen strekninger der jeg blir tatt tiden på.

Den første jeg laget var fra bunnen av bakken opp til Prestmoen på den nye og flotte sykkel- og gangstien.



Den andre laget jeg i den gode gamle kneika på slutten av gamlevegen i Toso.



Favoritt nedkjølingsvæske for en
"voksen mann"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar