tirsdag 8. juli 2014

En uke uten sykkel

Er vel hjemme etter en uke på Daftö camping i utkanten av Strømstad. Et flott sted for ungene med masse ulike aktiviteter å gjøre gjennom uken. Etter en feilvurdering av meg før vi reiste tok jeg valget å la sykkelen bli igjen hjemme på Jevnaker. Det var en dum avgjørelse da det hadde vært mulighet for noen fine turer i området rundt Strømstad, og en mulighet til å se noe annet enn campingplassen. En av dagene tok jeg beina fatt for å se meg litt rundt. Det ble en tur på 10 km.
'
Måtte knipse noen bilder
av den fine naturen ikke langt unna
campingen


Flott vær var det også på turen














Før vi reiste hadde Jonas fått høre at hans onkel skulle delta på Strømstad milen lørdag 5.juli. Det resulterte i at Jonas og Martin ble deltakere der i år. Jonas på den engelske milen, mens Martin måtte løpe 1000 meter. Begge fullførte med stil, og Martin fikk også en ekstra premie og en tur på premie podiet. Selv var jeg ikke tøff nok til å ta utfordringen med å løpe 5 km.

Siste innspurt for Martin
Martin på podiet

Martin og Erik klar til start
Siste innspurt for Jonas


 Etter en uke på ferie var det godt å komme hjem for å tråkke litt på syklene igjen. Samtidig er jo årets store sykkelbegivenhet i gang på TV2. Det blir nok noen timer med det i juli også. I dag ble det jo nesten suksess for vår norske deltaker også. Vi satser på en seier i løpet av ukene som kommer.

En som ikke er like glad i sin sykkel mon tro?



Kristoff et halvt sykkelhjul unna
seieren i dag









Buttentjern


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar