tirsdag 24. juni 2014

Endelig nytt styrelager og PR på 5 km Eggemoen

Etter en intens jakt på nytt styrelager til sykkelen som har vært i stykker en stund ble det endelig napp etter besøk på den tredje sportsbutikken. Intersport på Eikli hadde det jeg trengte, selv om jeg tok en liten sjanse da jeg kjøpte lageret. Hadde ikke helt kontroll på størrelsen, men siden lageret kun kostet 149 kroner tok jeg sjansen. Da jeg kom hjem viste det seg heldigvis å passe. Så nå er jeg endelig kvitt slarken i styret på terrengsykkelen.

Syrelager fra BIKETEC i størrelsen
1-1/8"
Skiftet kun de to blanke ringene
som var ødelagt på sykkelen.











Etter mekkingen ble det en tur på Eggemoen som endte med en PR på 5 km løypa. For første gang kom jeg under 13 minutter på runden med tiden 12 minutter og 53 sekunder. Dette er en forbedring fra forrige PR som ble satt i juni 2013 med 33 sekunder.


Klarte også å ta tilbake topplasseringen på segmentet gammel flystripe/taksebane så lenge det varer. Her ble tiden 2 minutter og 9 sekunder som var en forbedring med 3 sekunder.

Kryssing av Randselva ved Bergerfoss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar