søndag 14. desember 2014

Polar loop

Som en førtiårsgave et par dager på forskudd fikk jeg et Polar loop aktivitetsarmbånd. Har nå testet det ut i 24 timer og nådd mitt første dagsmål. Armbåndet måler de forskjellige aktiviteten du gjør i løpet av dagen, og så arbeider du deg opp mot dagens mål. Sitter du får lenge stille får du beskjed om å bevege deg. Tror armbåndet kan motivere meg til å bevege meg slik at jeg når dagens mål, og får oppleve dagens gulerot som er:





Armbåndet har bluetooth som synkroniserer seg mot appen polar flow som jeg har lastet ned min iphone. Den gir deg en del utvidet informasjon om din aktivitet. Du har blant annet mulighet til å se ditt søvnmønster som er delt inn i avslappende søvn og urolig søvn.

Dagens mål er nådd

På veien til målet har du også mulighet til å få informasjon fra armbåndet hvor mye aktivitet som kreves for å komme til målet. Du får forslaget i antall minutter du må jogge, gå eller som stående aktivitet.

Armbåndet fins i flere farger. Jeg fikk et blått.


Stilig led lys


















Armbåndet gir deg informasjon om tid, kalorier, steg og selvsagt veien mot dagsmålet. Armbåndet lades ved hjelp av en medfølgende USB kabel som også kan brukes til å overføre data.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar