søndag 17. januar 2016

Bordtennis og første tur på Eggemoen

Uke 2 med telling er over, og det har resultert i en vektreduksjon på 0,8 kg. Det går rette veien. Litt vanskelig å få telt kalorier hele uka da det har blitt litt bursdagsfeiring. Lene kom jo etter og ble førti hun også.

Uka har ellers bestått av deltakelse i to bordtennisturneringer. Søndag 10 januar slengte jeg meg på bedriftsklassen i turneringen på Modum. Havnet på tredjeplass der, og sier ikke hvor mange som deltok. Jonas vant sin klasse som var 13 rekrutt. Martin vant sine kamper i 9 års klassen. En bra dag for gutta. Lørdag 16. var det rankingturnering på Jevnaker der alle gutta deltok. Presterte litt under forventningene, men gøy var det. Gutta gjorde det bra i denne turneringen også.
Selv om innsatsen var så som så ble det
deltakerpremie på meg også

Reodor du er i avisa


Søndag morgen ble årets første tur i lysløypa på Eggemoen gått. Friskt og kaldt var det, men en fin start på dagen. Turen ble på 9 km da jeg ikke gikk runden ved musemyra. Mange unger som kikket rart på meg da jeg ankom parkeringsplassen. Lurer på hva det var med meg?


Kaldt og friskt på Eggemoen

2 kommentarer: