lørdag 9. januar 2016

Sesongstart på ski

Snøen har latt vente på seg her i lavlandet på Østlandet, men i dag var dagen for å spenne på seg skia for første gang denne sesongen. Turen gikk til Ringkollen, og det var nok ikke mer snø en det måtte være for å få seg en tur. Selv trenger jeg nok litt mer snø slik at det blir klassiskspor for at skituren skal bli optimal. Merker også at det er en stund siden skia har vært på beina. Turen ble kun på 6 km i minus 10. Satser på mer snø nå slik at det blir leifeføre.

Ikke trikkeskinner ennå
Stas med årets første isskjegg

Flott og kaldt januarvær
 Januar markerer jo også starten på alle de gode nyttårsforsettene. Jeg er nå ferdig med uke 1 der jeg har som mål å få gått ned den vekten jeg har lagt på meg det siste halvåret. Det skal gjøres ved å ha full kontroll på det jeg putter i meg. Mandag til fredag skal inntaket være på 2500 kalorier, mens lørdag og søndag unner jeg meg 3500 kalorier per dag. Totalt utgjør dette 19500 kalorier i uken. Ut fra mine beregninger skal dette føre til en vektreduksjon. Uke 1 endte med -1,1 kg på bademorsvekten. Satser på at dette fortsetter ut januar.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar