lørdag 14. september 2019

Første serierunde

Da var første serierunde gjennomført. Dagens laguttak på fire mann ble dessverre redusert til tre da vi ikke fikk fjerdemann opp av senga. Det ble etter beste evne forsøkt å få en erstattet, men på så kort varsel ble det vanskelig. Med en mann short ble det automatisk tap i tre av kampene som består av ti.

Første kamp og lokaloppgjør mot Harestua. Dårlig start på eget spill mot gode motstandere. Kampene ville jeg tapt selv om jeg hadde hatt en super dag, men motstanden jeg gav på morgenkvisten var ikke bra.



Runde to gikk mot Nordre Eidsvold, og etter to stygge tap i fjorårssesongen var ikke forhåpningene store. Spilte litt bedre nå, og selv om det ikke var toppspill gikk resultatene min vei i singelkampene. I doublen spilte jeg med Jonas og tapte 3-2. Gode resultater av de andre gutta førte til et overraskende og knall resultat. 



Klar for Fornebu open og D-klassen neste helg.

Fornøyd til slutt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar