mandag 30. september 2019

Klatring på stigen

Sommeren 2015 begynte jeg for alvor å spille bordtennis, og i oktober samme år spilte jeg min første turnering. Her viste jeg klart og tydelig at jeg ikke hadde peiling på det fantastiske spillet som jeg er blitt så glad i. Egentlig burde jeg lagt rekkerten på hylla med en gang, men jeg bestemte meg for at dette skulle jeg stå i og gi et realt forsøk.

JBTK player


Bordtennisen har tatt mye tid som igjen har ført til at det er blitt mindre til sykkel og ski, men motivasjonen for spillet med den lille ballen er mye høyere en det å være alene på sykkelen eller på skiene. Har ikke sluttet, og det er fin rekreasjon og trening, men bordtennisen trekker mer i meg.

Etter å ha startet med 1000 poeng på rankingen passerer jeg denne måneden 1500 poeng som viser at selv om man aldri har spilt bordtennis før førti er det mulig å klatre litt. Spennende å se om jeg kan klatre videre i tiden fremover, eller om det stagnerer litt nå. Et godt forsøk skal det iallefall få.

Veien fra 1000 til 1500 poeng på rankingen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar