lørdag 7. september 2019

Sesongstart som foreldreløs

Bordtennissesongen er igang igjen etter nok en litt annerledes sommer, og her er årsaken til det.

Tre år og noen timer etter min far forlot denne verden var det også tid for min mor og følge etter. Vi var på ferie i Danmark da vi plutselig fikk vite at hun var innlagt på sykehuset, og noe som jeg kanskje trodde skulle gå over endte med at hun døde på Ringerike sykehus mens jeg, min bror og min søster satt hos henne. Min mamma som alltid har vært der for meg er borte, og selv om jeg er midt i førtiåra er det rart å bli foreldreløs. Nå er det jeg og mine søsken som er den eldste generasjonen i min gren av familien. Takk for alt mamma og hvil i fred.


Sammen igjen
Et minnested å gå til


Full av livsglede til siste slutt

Alltid der for meg






































Bordtennis sesongen startet med rankingstevne på hjemmebane i dag. Fint å ha en god hobby å drive. Dagens resultat ble en 9.plass i det åpne stevnet. Spillet var så som så, men resultatet var bra. Fire seiere og fire tap,

https://www.jbtk.net/2019/09/07/kjempet-seg-til-topps/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar