søndag 20. oktober 2013

En helg med bursdagsselskap

Denne helga har det vært bursdagsselskap for eldstemann som fylte 11 år i dag. GRATULERER. Fredag var det bursdagsselskap med kompiser på ringeriksbadet. Her ble det en anledning til å få svømt en kilometer mens barna tok seg av hopping og stuping. Lørdag ble det en tur på terrengsykkelen. Kanskje den siste sykkelturen for året? Det er spådd mildere vær til uken så det kommer kanskje flere muligheter. I dag har det vært familieselskap med masse kaker. Fikk brent noen av noen av kaloriene på forskudd da jeg jogget en 10 km på Eggemoen på morgenkvisten.

Rett etter fullførte 10 km. Ser litt ferdig ut.
Forrige uke prøvde jeg å få plassert en Geocache på Randsfjord bru. Jeg brukte tid på å finne en fin boks og lage en liten loggbok. En blyant ble det også plass til når jeg fikk kvesset den ned til et par centimeter. Plasserte en magnet på boksen da tanken var å feste den på brua ved gangfeltet. Boksen ble plassert og koordinater ble registrert. Vel hjemme registrerte jeg cachen på www.geocaching.com. Et par timer senere kom svaret at boksen ikke ble godkjent fordi den lå for nærme en vei noe som ikke var tillatt.

https://wiki.groundspeak.com/display/GEO/Norway#Norway-vei

Ja, ja da lærte jeg noe nytt denne uken også. Boksen kan jeg jo alltid gjenbruke på et annet sted.

Min flotte cache som jeg selv var veldig fornøyd med
før jeg lærte at den ikke kunne brukes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar