torsdag 17. oktober 2013

Midt i oktober (HLR)

203 kilometer er passert denne måneden, og jeg er egentlig på god vei til å klare de 350 kilometer som jeg har satt meg som mål hvis vi ser hvor langt jeg har kommet. Det er bare et problem, og det er at vinteren nærmer seg. Det blir mindre og mindre med gode muligheter for sykkelturer. Snø er det også spådd i nærmeste framtid. Gå- og joggeturer gir ikke like mange km i loggen. Vi får se om dette blir den første måneden der jeg ikke når mitt mål. Only time will show.

Årets livredningstest er gjennomført og bestått. Det betyr at jeg er godkjent for nok et år i svømmehallen med elever. Denne testen må gjennomføres hvert år, og det er fint å vedlikeholde kunnskapen som blant annet inneholder hjerte- og lungeredning. Den ene praktiske øvelsen som er å vise at du kan svømme 200 meter er kanskje ikke like nyttige hvert eneste år.



Godkjent for nok et år :-)
Her finner du en video fra Youtube som lærer deg litt om hjerte- og lungeredning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar