søndag 6. oktober 2013

Da var høstferien over for denne gang

En uke får fort, og da var søndagen her igjen med retting av mattebøker og forberedelse av undervisning. Det har vært en uke med stort sett bra vær, og noen sykkelturer har det blitt, samt et par joggeturer. Har nå loggført 3980 km på Endomondo.

Flotte høstfarger ute nå.

Onsdag fikk jeg gjennomført en tur jeg har tenkt på lenge, men ikke har fått til før nå. Turen gikk opp til Ringkollen på racersykkelen, og fra Jevnaker er det i følge Strava 450 høydemeter som jeg måtte opp. Kjølig vær var det denne dagen, noe som ble merkbart på hjemturen da jeg skulle ned alle høydemetrene igjen.

På toppen ved Ringkollen kapell

I dag har det vært flott høstvær, og var ute å syklet et par av TDJ etappene mine. Nå har jeg også fått filmet den siste etappen.



Geocaching har jeg også blitt litt hekta på den siste tiden, og har nå funnet tjuve cacher. Lørdag gikk derfor turen innom Nille og Europris da jeg nå har planer om å legge ut et par selv. Ser at det ikke ligger noen på Bergermoen som er skogsfeltet rett utenfor min egen dør. Her skal jeg gjemme noen cacher.


Familien på Geocaching ved Tinnemyra

Cacher kommer i mange former
Denne fant jeg inni en lyktestolpe


Her er mine to første Geocacher som jeg skal plassere
på Bergermoen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar