mandag 30. september 2013

Oppsummering av september

Nok en måned av 2013 er over, og nå er det kun tre måneder igjen av året. Målet for september var 400 km og i løpet av måneden har jeg fått loggført 499 km. De ti siste kilometerene ble en joggetur på Eggemoen der jeg endelig fikk prøvd de nye joggeskoa. Hælen min har den siste tiden vært litt betent, så jeg har latt joggingen ligge på hylla en stund før jeg idag var ute for å prøve igjen. Turen ble gjort i rolig tempo, men hælen er nok ikke helt bra ennå og jeg kommer nok til å kjenne det i kveld. Mye vekt som skal fordeles på beina når det jogges.

Dagens statistikk fra Endomondo.

Nå er jeg veldig godt i rute med årsmålet, og det er egentlig bare sjarmøretappen igjen. Sykkelen blir nok parkert i løpet av kommende måned, og jeg har også et mål om å få jogget en del mer i løpet av oktober og november. Siden måneden starter med høstferie går jeg for 350 km i oktober. Jeg må jo også loggføre litt mer enn oktober 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar