søndag 15. september 2013

Status midt i september

Tiden flyr, og vi er midt i september. I dag ble det en gåtur opp til østre Buttentjern. Var litt småirritert etter gårdagens Geocaching da jeg ikke klarte å finne noen av loggbøkene. Planen var derfor å finne en som lå ved tjernet. Da jeg var på toppen og fant fram telefonen for å få lastet inn cachen var det selvfølgelig ikke dekning på telefonen så jeg måtte returnere uten å finne posten.


Flott høstvær ved Buttentjern denne søndagen
Vel hjemme fikk jeg oppdatert appen på telefonen og betalte kr 70 for å få en fullversjon. Nå var det fotballkamp for Jonas på stadion, og her var det også en cache. Denne skulle jeg finne, og etter kampen var slutt var det bare å lete. Jonas ville ikke så han reiste hjem med Lene mens jeg satte i gang. Endelig fant jeg en Geocache denne helgen. Jippi.

Boksen ble funnet med spennende innhold og en loggbok
der jeg fikk registrert mitt navn :-)
Halvveis i måneden har jeg nå fått loggført 265 kilometer og er på god vei til månedens mål, men nå kommer høstværet i følge metrologene. Erfaringsmessig blir dørstokkmila litt lengre nå, men det er bare å stå på for å nå 4000 kilometer i 2013.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar