lørdag 14. september 2013

Geocaching på en lørdag (De nye skoene må vente på tur)

Investert i nye joggesko som ble handlet på G-max sine hjemmesider. Jaktet som vanlig tilbud, og det jeg fant var den samme modellen som jeg har fra før. Asics Gel Hurako og den eneste forskjellen er et halvt nummer mindre og nye farger. Greit da jeg egentlig er fornøyd med denne modellen, og så koster den ikke alt for mye.599 kr på salg. Det eneste problemet nå er en liten betennelse i den ene hælen som hindrer meg i å få prøvd dem på tur.

Nye sko i flotte farger
Lørdagen ble brukt til en tur på Eggemoen på terrengsykkelen. Formen var elendig og med verk i kroppen ble det en rolig tur med litt Geocaching på veien, Har lenge tenkt å prøve meg på dette, men det har bare blitt med tanken. Appen har vært lastet ned på telefonen et par måneder nå og kun prøvd en gang. Dette var altså en nybegynnertur. Prøvde meg på to poster i dag, men tror nok jeg trenger litt mer rutine på finletingen. Var i nærheten, men klarte ikke å finne noen av loggbøkene, men fikk absolutt lyst til å prøve dette mer. God gamaldags gjemsel.

Var i nærheten av posten med det
Minnesteinen for lensmennene som måtte bøte med
livene på Eggemoen i 1926



















Fikk snekret sammen en liten film fra dagens jakt.



 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar