søndag 22. september 2013

Høsten er her

Bladene faller av trærne og temperaturen synker. Høsten er her for fullt, og da passer det jo godt at det er en uke til det er høstferie. Denne helgen har det blitt sykkeltur både fredag, lørdag og søndag. Turen på lørdag gikk til søndre Vælsvann med temperaturer mellom 7 og 9 grader. Da var det godt med nyinnkjøpt sykkeljakke fra Craft handlet på XXL. Selvfølgelig på tilbud. Turen startet med tåke, og ble avsluttet med sol fra blå himmel. Ekstra godt å kjenne solen varme litt nå på kalde høstdager.

Tåke over vannet gav en mystisk stemning på
morgenkvisten.
Fornøyd kar på toppen
med bestenotering
på Strava















Geocaching har det også blitt tid til denne helgen. Fredag fant jeg nok en post på Eggemoen, mens på lørdag dro hele familien på jakt i Mosmoen. Her fant vi tre poster. Skatter ble byttet, og det virket som alle syntes dette var morsomt. Vi lette også veldig etter en post før vi skjønte at koordinatene som var gitt ikke var riktige. For å få de riktige koordinatene måtte vi løse en oppgave. Det gjorde vi ikke denne gangen. Fortsatt mye å lære som Geocacher.


Lene tar bilde av gutta som går på rekke
i henhold til alder i stigende rekkefølge.
Melgaards høyde er litt av en "høyde". Ikke så god
utsikt fra den gitt.




















Da har jeg totalt sanket 6 poster, og har allerede begynt å tenke på hvor jeg kan plassere min egen lille cache.


Fornøyd med min nye storm jacket etter en
helg med testing.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar