mandag 9. september 2013

Himingen

Lørdag ble sykkelturen byttet ut med en topptur. Smale og bratte stier er ikke min kopp med te, men det var familietur så da var det bare å få på seg støvlene. Været var greit da det var litt vekslende mellom sol og skyer. Gutta spratt oppover i et litt høyere tempo enn sin far. Etter en stigning på rundt 400 meter var vi på toppen som ligger på 1066 moh. Litt tåke i lufta ødela litt for utsikten, men flott var det for en halvdanske. Turen opp ble ganske svett, og jeg vet jo egentlig at jeg ikke skal bruke bomuls t-skjorte. Det hadde jeg jo selvsagt glemt så jeg ble ganske bløt selv om det ikke regnet. Alt i alt var det en fin tur.

Lene omgitt av vakker natur
Litt tåke som ødela litt av utsikten
denne lørdage




Svett og våt på toppen. Pluss
100 kg opp 400 høydemeter
tar på en stakkar
Hele familien på lørdagstur i høyden



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar