lørdag 28. september 2013

Høstferie

Halv seks fredag ettermiddag reiste jeg hjem fra jobb før jeg i bilen kom på at det var noe jeg hadde glemt å gjøre før jeg dro. Derfor måtte pc-en fram når jeg kom hjem slik at jeg kunne ta den siste biten på serveren før jeg kunne si at det var høstferie. Kun litt vurdering- og rettearbeid å gjøre i ferien nå. Godt å være lærer som har mye ferie og kun jobber mellom ni og to på de få arbeidsdagene som er i året.

Høstfarger ved Randsfjorden
Endelig gir Coca Cola Company litt tilbake etter alle de pengene jeg har brukt på selskapet gjennom årenes løp. De har både vært med på å bygge meg ned(mange halvlitere med cola i ungdommen) før de har vært med på turen å bygge meg opp igjen (en og annen powerade på tur). I sommer leste jeg på flasken at jeg kunne få en personlig drikkeflaske hvis jeg hadde kjøpt to powerade. Det hadde jeg jo, og kodene ble registrert på nettsiden. Denne uken kom overraskelsen i posten.


Personlig drikkeflaske fra The Coca Cola Company. Et
selskap som gjennom årenes løp har fått mange av mine penger.
Begynner å bli litt kjøligere nå, og dagens tur ble gjennomført i 10 grader. Merker at skotrekket snart må på nå slik at beina ikke blir så kalde. Hvor lenge sykkelsesongen vil fortsette er usikkert, men i løpet av oktober er det nok slutt. Satser på å få meg noen turer nå i ferien. God høstferie til alle som er så heldige å ha det.

 
Turtempo langs vestsiden i slutten av september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar