søndag 27. oktober 2013

Sesongslutt

Som jeg selv antok forrige helg ble min siste sykkeltur denne sesongen gjennomført på Eggemoen den 19.oktober. Selv om det ikke har vært så kaldt denne helgen, og det er spådd forholdsvis mildt de neste ukene velger jeg å avslutte nå. Av erfaring er det greit å la sykkelen få noen måneders hvile nå. Da blir det ekstra gøy og ta den fram til våren igjen.

Ikke mange blader igjen på buskene nå

Tiden fram til snøen kommer må brukes til gåturer, joggeturer og tid på spinning sykkelen. Den siste aktiviteten er den absolutt kjedeligste, og etter en halv time på den er jeg ordentlig lei. Skulle gjerne brukt litt mer tid på å jogge, men beina får ganske hard medfart i denne aktiviteten og hæla mine er litt vonde for tiden.

Ennå en stund til lysløypa er klar for ski
Helgen har inneholdt en joggetur på lørdag og en gåtur på søndag. På gåturen søndag ble det tid til å få tatt en cache ved røde kors huset. Geocaching sesongen er vel også litt på hell nå. På veien hjem gikk jeg innom lysløypa, og på vei ut fra Eggemoen fant jeg en privat liten søpledynge. Utrolig at noen bare kjører ut i skogen og tømmer søpla si. Ikke langt unna trollmyra var det heller. Kanskje noen som ikke rakk åpningstidene, men som velger å bli kvitt søpla likevel.


Mitt 31.cachefunn
En av mange tømmeplasser som dukker opp i løpet av en
sommersesong. Mange griser og miljøsvin der ute.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar