fredag 1. november 2013

Oppsummering av den tiende måneden

Oktober 2013 er tilbakelagt. Den ente som den første måneden i året jeg ikke klarte å nå mitt  mål. Jeg hadde tro på 350 km denne måneden, men slik ble det ikke. Været har ikke vært noen hindring for å klare det, men loggen den 31.oktober viste kun 268 km. Det ble altså 82 kilometer for lite. Grunnen er at sykkelen ble parkert to turer for tidlig. Spinning sykkelen er tatt i bruk, men den kommer jeg jo ikke av flekken med.


Ikke en lystig statistikk med tanke på å loggføre kilometer.

Selv om statistikken av loggførte kilometer ikke ser så pen ut har jeg brukt nesten like mange timer på aktivitet som de siste månedene. Det er jo positivt.

Antall timer brukt på aktivitet de siste tre
månedene
Målet for november blir ikke så hårete. Satser på kun 50 kilometer som bør være overkommelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar