lørdag 23. november 2013

Nytt lesestoff

November er som tidligere skrevet en litt treg måned når det gjelder trening. Nå som den ene hælen har slått seg helt vrang er det også helt utelukket å jogge, og har faktisk også store problemer med å få gått en tur. Det fører til at jeg må bruke spinning sykkelen mye, og det er noe jeg ikke akkurat synes er gøy. Med tanke på mildværet som har vært ser det også ut til at skisesongen lar vente på seg.

Flott novembervær ut over Randsfjorden.

Siden det ikke er så mange turalternativer kan jeg jo lese litt om trening. Har gått i gang med et abonnement på aktiv trening, og fikk mitt første blad i går. Virker som et greit blad for en som har lyst til å lese litt om trening, men som ikke satser mot alle konkurransene der ute.

Et blad fra Bonnier. Her har jeg hatt mange
abonnementer før som bladene Historie, komputer
og illustrert vitenskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar