lørdag 20. april 2013

Et lite tilbakeblikk på helgen så langt

I går Fredag tok jeg sjansen på en joggetur selv om det var mange mørke skyer på himmelen. Det så ganske fint og tørt ut der jeg parkerte på Eggemoen så jeg tok løypa innover i skogen, men etter et par kilometer skjønte jeg fort at snøen ikke helt har forsvunnet fra skyggepartiene. Joggesko og sokker ble rimelig gjennomvåte. Snøen var så full av vann at det ikke kan være mange dagene nå før løypa er snøfri nå. Det blir bra. En joggetur etter jobb er mindre tidskrevende enn en sykkeltur selv om det ikke er like gøy.

Ikke helt snøfritt i løypene, men ikke lenge før
dette er borte.
I dag har det vært strålende vær, og dagen startet med å fikse trampoline til gutta. Sikkerhetsnett, og ny blå ring måtte handles i Hønefoss før montering. Nå er det full aktivitet. Hadde jeg selv klart å holde ett slik aktivitetsnivå hadde det ikke vært noe problem å få svidd av kaloriene.

Gutta igang med triks.
Etter monteringen var det tid for sykkeltur, og det ble også denne lørdagen ble det en tur oppover vestsiden. Da jeg var i Hønefoss la jeg merke til at gang/sykkelveiene ikke er kostet for grus ennå, så jeg tok veien jeg kjenner. På veien testet jeg ut min nye app på telefonen som tar tidsinnstilte bilder. Den heter AutoCamera, og den kan ta ti bilder på rad med alt fra 2 til 30 sekunders mellomrom. Prøvde to steder på min ferd, og et av bildene ble bra. Litt beskjæring så har jeg også fått meg et nytt og fint profilbilde til Endomondo.

Fokuset ble ikke helt rett her
Her traff jeg blink




Med litt beskjæring i paint fikk jeg et nytt
profilbilde
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar