mandag 1. april 2013

Oppsummering av mars

Da var nok en måned over i 2013, og vi er ferdig med 1/4 av året. Rent matematisk vil det si at jeg skulle ha loggført 1000 km per dags dato for å nå mitt mål. Det har jeg ikke. Jeg har i de tre første månedene loggført 637 km for det meste på langrennsski. Når jeg nå i løpet av de første dagene får satt meg på sykkelen regner jeg med å ta igjen en del av de tapte kilometerne da de ruller unna raskere på sykkelen.

Målet for mars var 150 km da jeg var usikker på om langrennsføret ville holde. Det gjorde det, og med en gåtur på beina rundet jeg såvidt 200 km i går. Den siste skituren ble gått 28.mars.

Aktivitetskalenderen for mars 2013
 
Når det var vanskelig å sette mål for mars grunnet føreforhold er det like vanskelig nå. Skisesongen er over for min del. Det går greit å finne bar asfalt slik at det er mulig og jogge. Gåturer går også fint, men det blir jo ikke så mange km av det. Spørsmålet er nå hvor raskt jeg kommer i gang med syklingen. Det er også mye ettermiddag- og kveldsarbeid på jobben den kommende måneden som kan stikke litt kjepper i hjula for treningen. Med 399 km i april 2012 burde jeg egentlig satt meg mål om 400 km, men jeg tror det kan bli litt vanskelig og nå. Jeg vil derfor sette mitt mål for april til 300 km. Med det vil jeg fortsatt være i rute til å nå hovedmålet på 4000 km.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar