tirsdag 30. april 2013

PR på Eggemoen og oppsummering av april

Som en avslutning av april 2013 tok jeg en joggetur på Eggemoen i 5 km løypa som nå har tørket opp stort sett på hele runden. Det endte med min raskeste runde på 32 minutter og 12 sekunder som er en forbedring med 23 sekunder fra forrige bestenotering.

Eggemoenrunden på 5km

Målet for mars hadde jeg satt til 300 km fordi jeg visste det kom til å bli en del jobbing på ettermiddag og kveld slik at jeg ikke ville få like mye tid til sykling. Etter dagens tur endte jeg på 335 km. 1/3 av året er nå passert, og jeg har ennå ikke nådd 1000 km totalt. Nå må jeg komme igang for å nå målet på 4000 km ved slutten av året.

Målet jeg setter for mai blir 500 km. Da sier jeg lykke til, og vi satser på godt vær. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar