onsdag 1. mai 2013

10,4% av månedens mål fullført



 
Søndre Vælsvann der det fortsatt ligger litt is
1.mai og fri fra jobb gir mulighet for å bruke litt tid på en sykkeltur. I min jakt på små vann satte jeg snuten mot Søndre Vælsvann for første gang i år. Dette er en tur med terrengsykkelføre da det stort sett er skogsbilveier. Turen går over Eggemoen, Vågård og Hensmoen før stigningen mot Vælsvannet starter. Det er en stigning på 163 meter i følge et Strava segment jeg var igjennom. En tredje katogori stigning. Her inntok jeg en sterk andreplass på listen (Nevner ikke at det kun er to som har fullført inkludert meg, og at min tid var 10 minutter svakere enn førsteplassen).


Fri fra jobb og ut på tur
Snø i veien hindret meg i å komme
opp det siste stykket til Gørrtjern.








Totalt ble det 52 kilometer med 525 meter stigning som jeg er godt fornøyd med. Det betyr at jeg har fått en god start på vei mot månedens mål.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar