torsdag 16. mai 2013

Vi er midt i mai, og 54,6% av månedens mål er fullført.

273 av 500 km i mai er fullført når vi er halvveis i måneden. Det betyr at jeg ligger godt an til å nå målet og nå står vi foran en langhelg. Sykkelen skal vel lov å stå i ro den 17.mai slik at jeg ikke ender opp i et syttendemaitog, men ellers vil jeg nok prøve å komme meg ut de andre dagene. Det eneste som er litt bekymringsfullt er været. Blir det mye regn? Her er langtidsprognosen fra yr.no

Værprognosen for søndag og mandag ser ikke bra ut :-(

Både søndag og mandag er det spådd regn som kan ødelegge for noen fine turer. Men det skal også sies at yr tidlig i uken spådde masse regn i de dagene som har vært denne uken, og det har ikke blitt mye av det.

Har også satt i gang en ny konkurranse på Endomondo for oss som er store og liker å sykle. La ut en kommentar om denne konkurransen i kommentarfeltet på noen av de store konkurransene som Endomondo har, og det har ført til at vi nå er 27 personer som deltar. Morsomt og konkurrere litt med andre personer som har litt av det samme utgangspunktet som en selv.


http://www.endomondo.com/challenges/10180017


I morgen er det 17.mai, og jeg har hørt rykter om en Oreokake. Det blir noe å glede seg til selv om det må sykles en lang tur for å brenne av kaloriene i kaken. Gratulerer med dagen.

Flott flagg som jeg har konstruert i geometriprogrammet
Geogebra i forbindele med en oppgave til mine elever i
matematikk. Konstruksjon er gøy :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar