lørdag 11. mai 2013

47,2 % av månedens mål fullført med en tur til Jørnsbråtan

I dag fikk jeg med meg gutta og Lene på tur til Jørnsbråtan. Dette er en av fem toppturer som JIF allianse står bak for å få jevnakerfolket ut på tur. Gutta var ikke helt klare og ville helst spille fotball i hagen, men når mor og far har sagt at de skulle på tur så ble det tur. Vi parkerte øverst på Nordhagen og tok beina fatt. Morro å gå her da jeg brukte mye tid til å leke i dette området da jeg var liten. Gutta ble også fornøyd når vi kom opp på toppen og fikk se hytta. Turen var på 4 km. Målet blir å få med familien på de fire andre turene før kassene tas ned til høsten. Info om turene kan du finne på Jevnakerportalen.

Gutta på Jørnsbråtan
Lene på en benk i bakgrunnen


1 av 5 kasser er funnet :-)


Etter vi kom hjem tok jeg meg en tur på terrengsykkelen. Det ble en rolig tur på Eggemoen som endte med 30,5 km tilbakelagt. Ligger godt i rute for å nå målet for måneden nå. Været skal visst også bli fint i følge de som spår været.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar