torsdag 23. mai 2013

Mekke sykkel

Har lagt merke til at jeg har hatt en slark i styrelageret på begge syklene den siste tiden. Det har vært verst på terrengsykkelen, men jeg har også merket det på racersykkelen. Liker og mekke litt på syklene selv så langt det lar seg gjøre, men er også redd for å gjøre noe feil. Derfor er jeg utrolig glad for å ha youtube der det ligger mange videoklipp som kan hjelpe meg med praktiske problemer. Etter et lite søk fant jeg en video fra Anton sport.

Denne filmen beskriver stramming av styrelager
Slik at alle kan klare det.


Etter dette var det ut i boden, og reparasjonen gikk lett som en lek.

Problemet er at det noen ganger er litt vanskelig med reparasjoner uten et godt stativ. Har derfor søkt litt rundt på nettet og funnet et par alternativer på sidene til Biltema. Har ikke avgjort om jeg kjøper det dyre eller billige alternativet.

Billig eller dyrt fra Biltema?


Syklene får stå i ro når de ikke blir mekket på nå da det er kraftig regn og lite koselig ute. Tiden går med på å se nyhetssendinger fra steder som har flom. Godt og trygt å bo på furumoen da.

Ny app på telefonen med værinfo. Instaweatherpro.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar