lørdag 25. mai 2013

89,8% av månedens mål er fullført

Med seks dager igjen av måneden ser det ut til å gå bra med å få loggført 500 km. I går var dørstokkmila veldig lang, men fikk tatt meg en 5 km joggetur på Eggemoen med tunge ben og tungt hode. Tiden var ikke noe å skryte av, men fornøyd med at jeg i det hele tatt fikk tatt meg turen. I dag ble det en sykkeltur på 3 mil på Eggemoen. Fikk også merke litt til nedbøren som har vært i løpet av uken da et par av veiene jeg syklet på var under vann slik at jeg ikke kom meg tørrskodd over.

Meget behagelig tur i flott vær. Bildet er fra Vågård.
På morgenkvisten gikk turen til Hønefoss sammen med Martin for å handle mekkestativ til syklene på Biltema. Valget var tatt og det endte med stativet til 400 kr. Var ikke lett å finne, men med litt hjelp fant jeg det så det ikke ble bomtur. Vi måtte jo også innom en lekebutikk slik at Martin fikk kjøpt seg litt LEGO. Etter å ha prøvd stativet til vask og gir justering må jeg si at jeg tror dette passer godt til mitt bruk.

Terrengsykkelen fikk seg litt stell
Kunne ikke gjøre forskjell, så raceren
måtte også vaskes og smøres.


I morgen satser jeg på en liten hadelandsrunde med raceren hvis været blir bra. Yr.no mener det blir bra, så da er det bare å komme seg opp tidlig og få en god start på dagen.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar