onsdag 31. juli 2013

Fra nå av går det nedover

Juli måned er straks over, og selv om jeg i disse dager driver et lite oppussingsprosjekt ble det tid til en tur ut på sykkelen i dag for å få rundet 700 km denne måneden. Juli pleier å være den måneden da jeg får loggført flest kilometer,  og som overskriften sier vil det nå gå nedover i antall km per måned nå.

707 km loggført i Juli. Hovedsakelig skjer dette på sykkelen.
 
Tidlig denne måneden fikk jeg også gjennomført et av mine store mål som var å sykle Randsfjorden rundt. Har også hatt en liten challange på Endomondo i juli om å sykle 30 km så fort som mulig. Deltakerene måtte veie over 100 kg. Selv om konkurransen ikke helt er over ligger jeg på en 2.plass av 10 deltakere med registrerte tider. Tror aldri jeg har en plass så høyt på en resultatliste :-).

Skulle kanskje klart under timen, men plasseringen ville jo vært den
samme.
Målet for August settes til 550 km.Ser jo ut som jeg ligger godt i rute for å nå årets mål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar