mandag 12. august 2013

En helg på Notodden

Denne helga ble det en tur til Notodden, men turen på hytta måtte vi se langt etter da et regnskyll har vasket bort hele veien. Blir nok en stund til vi får vært der med bil. Hadde med meg racersykkelen og fikk meg tre turer og loggførte 120 km. Den tøffeste turen ble gjort på lørdag selv om det var den korteste. Da syklet jeg opp til Grønnkjær skisenter som i Strava har en katogori 2 stigning på 5,2 km med 370 høydemeter. Tungt for en stor mann.



Brukes mest på vintertid



Havnet i bunnen av lista, men er fornøyd med å sykle hele veien uten å måtte stoppe. Det var målet. Turen ned ble filmet. Selv om jeg her bør ha tyngdekraften på min side er jeg for glad i bremsen, og havnet også her i bunnen av lista. Better safe than sorry :-)



Lørdag ble det også tid til en tur opp på Eikeskarstoppen som har en flott utsikt til hele Notodden.

Her var utsikten bra
Mitt navn i nok en bok dette året



Gutta var også med på tur og fornøyd når vi kom på
toppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar