torsdag 29. august 2013

Skogen rett utenfor døren

Denne uken har programmet vært stramt, og har ikke hatt tid til noen aktive økter før jeg nå torsdag ettermiddag bestemte meg for at nå måtte jeg komme i gang. Mangler fortsatt noen kilometer for å nå månedens mål, og har jo også målsettningen om å ha fire økter i uken. . Da er det flott å ha skogen rett utenfor døren, og trenger kun 50 meter på asfalt før jeg er på mykt skogdekke. Her er det flott å jogge. Jeg liker det best på våren og høsten fordi midt på sommeren kan det være litt gjengrodd noen steder. Dagens tur ble på 5,5 km i bedagelig tempo. Har en litt vond hæl om dagen. Nå gjenstår kun 38 km som må gjennomføres fredag og/eller lørdag.


Et lite kartutsnitt fra Endomondo over dagens tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar