torsdag 15. august 2013

Status midt i august

Sommerferien er over, og arbeidet har startet opp igjen. Den første uka med planleggingsdager er ofte litt slitsom,  og dørstokkmila blir da ekstra lang når du kommer hjem. Tar med meg sykkelen på jobb i morgen og satser på å få meg en tur hjem.

Vi er midt i august og jeg har fått loggført 296 km av mitt mål på 550 km. Det betyr at en fire mils tur i morgen gir meg en rest på rundt 210 km. Ser ut som jeg er i rute denne måneden også.'

Fra en av mine turer langs vestsiden denne sommerferien. Huskes
for en flott juli med masse bra vær.
Med arbeidsstart betyr det også at det er lurt å komme i gang med litt jogging igjen. En sykkeltur tar ofte et par timer, mens en joggetur gjøres unna på 30 til 60 minutter. Tid å spare. En joggetur og tre sykkelturer i uka blir programmet. Kanskje jeg forbedrer 5 km tiden min?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar