fredag 28. februar 2014

Da runder vi av februar

Nok en "vintermåned" er over, men det er blitt skuffende lite skigåing da det ikke akkurat er vintervær i slutten av februar. Har vært ute noen turer, men med mildvær den siste tiden forsvinner snøen raskt i lavlandet. For å få snø må jeg kjøre litt lengre unna, og der viser det seg at smøreren får problemer med å få feste under skia. Det å gå på bakglatte ski gir meg dårlige minner fra tidligere skiturer i mitt liv. Målet om å prøve meg på en fem mils tur i februar har gått i vasken med glans, og jeg har ikke så store forhåpninger om at jeg skal få til dette i mars. På fjellet skulle man hatt hytte da jeg hører det er mye snø der. Satse på å vinne i lotto som jeg ikke spiller :-). Hva er egentlig sannsynligheten for å vinne da?

Klarte akkurat å få loggført 200 km i februar, og avsluttet måneden med en gåtur for å få til dette. 116 km er skiturer. Til sammenligning fikk jeg gått 232 km på ski i februar 2013.

Skulle ikke tro det var 28.februar
Lene med på gåtur i vår-temperatur










Grunnet dårlig vær og føreforhold må også min andre deltagelse i Veståsløpet utsettes da dette er blitt avlyst. Så da får vi satse på en bedre vinter neste år og prøve igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar