lørdag 16. mars 2013

Birkenlørdag

Da var Birkebeinerrennet for i år gjennomført for min del. Vel og merke på sofaen en lørdags morgen foran flatskjermen. Der jeg så Anders Aukland gå inn til sin fjerde seier i en alder av førti. Gratulerer med den.

Inspirert av dette var det på med langrennsklærne, og smøre skiene med voks da den i løpet av natten var kommet noen centimeter nysnø. Løypene på Eggemoen var ny kjørte og bøsset var borte vekk. Skulle vel egentlig kommet meg en tur i Nordmarka siden det er helg, men det ble ikke til i dag. Turen ble på 21 kilometer.

Ikke helt birkendistansen, men bedre
enn ingenting
Nysnø og flotte løyper

Vi er halvveis i Mars, og det er fortsatt gode skimuligheter som har gjort at jeg har fått loggført 112 km av de 150 km jeg har som mål i mars. Det vil si at jeg er i godt i rute til å nå målet selv om det skulle bli umulig føre den siste delen av måneden. VG har spådd kalde temperaturer fremover, så kanskje det ikke blir mulig å få fram sykkelen i mars 2013.
 
Loggførte km i Endomondo
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar