lørdag 23. mars 2013

Påskeferie

Da er det påskeferie, og vi venter fortsatt på våren. I morgentimene var det minus 16 grader, men været er topp. Sol fra en klar blå himmel. Startet dagen med en halvtime på spinningsykkelen. Har brukt den tre ganger denne uken , og det er en stund siden jeg har brukt den. Merker at jeg ikke har sittet på sykkelsetet på en stund da det kjennes i baken.



Tilvenning av bein og bak til sykkelsesongem


Ut på formiddagen da temperaturen hadde steget en del tok hele familien en tur på Eggemoen. Lene hadde som mål at Martin skulle gå sin første tur over 5 km, og det gikk bra. Da vi skulle ha "bensinstopp" fant vi ut at vi hadde glemt sekken i bilen. Da ble det en ekstra tur på meg. Vi hadde parkert en bil i hver ende av løypa slik at jeg måtte tilbake for å hente den ene. Min tur ble på 13,5 km i rolig tempo.

En god start på påskeferien.

"Bensin" stopp ved en gammel stasjon
hvis jeg ikke tar feil.
Vi satser på en flott påske med et ikke
alt for stort kalorioverskudd :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar