tirsdag 5. mars 2013

Sykkelsesongen nærmer seg

Nå som det blir varmere, og mer og mer av snøen forsvinner for hver dag som går kjenner jeg det er lenge siden jeg har vært ute på sykkelen. I den forbindelse har jeg også begynt å tenke på årets leketøy jeg har lyst til å investere i.



Det er en Garmin Edge 800 sykkelcomputer. Den kan kjøpes med tre forskjellige utstyrspakker. Tror jeg har lyst på pakken som inneholder computeren, tråkkfrekvensmåleren og pulsbelte. Med denne kan en minimosjonist underholde seg selv på sykkelturen. Har lest litt på denne siden om computeren.

Den er ikke akkurat billig, men ved å søke litt på nettet finner jeg store prisforskjeller. Den billigste koster 3037,- mens den dyreste koster 3995,-. Her er det penger å spare, eller kan det kalles å spare penger når du bruker penger?

Da skal jeg bruke litt tid til å finne ut om jeg skal ta meg råd til dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar